czwartek, 4 lipca 2013

Dafi - dzbanek + karafka idealne połączenie. Przepisy na zimne, smaczne napoje :)

Dzbanuszek Dafi wygrałam w jednym konkursie. Pisałam o nim TU. Służy mi do dziś i pewnie będzie tak przez kilka następnych lat, wymieniam tylko filtry. Jak dla mnie niezastąpiony, głównie przy dzieciach, ale i nie tylko, bo poprawia smak moich napojów, potraw.
Dzisiaj będzie mowa o napojach, jakie cuda można utworzyć dzięki dzbankowi Dafi w połączeniu z rewelacyjną karafką. Wygodna w trzymaniu, o dużej pojemności, co pozwala na zrobienie większej ilości napoju. Jest o tyle lepsza od normalnych dzbanków, że ma przykrycie, które zapobiega nieznośnym owadom dostania się do naszego napoju. A wiadomo często zdarza się to latem i mimo siatek przeciw owadom zawsze coś przedostanie się do naszego domu, choćby przez otwarte drzwi. Poza tym nalewanie z niej jest bardzo wygodne, przykrywka zatrzymuje owoce w karafce, po czym nalewamy sam sok do szklanki. Wystarczy kilka owoców, by utworzyć świetne napoje, które chłodzą nas w gorące lato.




MROŻONA HERBATA JABŁKOWA
Składniki:
* 400 ml. filtrowanej wody DAFI
* 2 łyżeczki herbaty
* 1 małe jabłko
* 100 ml klarownego soku jabłkowego
* kostki lodu i sok z cytryny

Przygotowanie:
Zagotowaną wodą zalać herbatę, parzyć przez ok 10 minut, a następnie pozostawić do ostygnięcia. Dokładnie umyć jabłko, usunąć pestki i pokroić na drobne kawałki. Skropić sokiem cytrynowym, po czym włożyć do soku jabłkowego. Napój dopełnić herbatą. Na zakończenie dodać kilka kostek lodu.



LEMONIADA Z POMARAŃCZY
Składniki:
* 6 szklanek filtrowanej wody DAFI
* 2 duże pomarańcze
* 8 łyżeczek cukru
* 6 listków świeżej mięty

Przygotowanie:
Pomarańcze obrać, pokroić na plasterki, dodać resztę składników, a następnie zalać wrzącą filtrowaną wodą. Wymieszać i porządnie schłodzić.

Niestety nie mogłam dostać świeżej mięty, ale i bez niej napój był bardzo smaczny.



LEMONIADA KLASYCZNA
Składniki:
* ½ szklanki filtrowanej wody Dafi
* ½ szklanki wody z cytryny
* 1 cytryna
* ¼ szklanki cukru

Przygotowanie:
Sok wlać do garnka i dodać cukru. Zalać składniki wrzącą wodą. Potem wystudzić i schłodzić w lodówce. Podawać z plastrami cytryny i kostkami lodu.



W karafce podawać możemy nie tylko zimne napoje, ale i kompoty. Teraz mamy sezon na owoce, więc tylko robić pyszne chłodzące napoje. Do tego obowiązkowo dodajemy kostki lodu. Można samemu tworzyć różne kompozycje, łącząc owoce z wodą  filtrowaną Dafi. Gwarancja zadowolenia i pewność, że to co pijemy jest zdrowe, nie obciąża naszego organizmu, a co najważniejsze smakuje. Polecam dzbanek i karafkę, świetnie się ze sobą komponują.

Tomusiowi najbardziej posmakowała mrożona herbata jabłkowa

Zapraszam do sklepu internetowego, gdzie można kupić dzbanek, karafkę, jak również inne akcesoria DAFI      
                 
                                     WEJDŹ DO SKLEPU

13 komentarzy:

  1. Mam ten dzbanuszek jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. musze spróbować tej lemoniady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranej a te dzbanuszki są bardzo fajne :) uwielbiam taka lemoniade

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne przepisy, a ta karafka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. szukałam jakiegoś przepisu na szybki, niedrogi i łatwy napój orzeźwiający. Ta herbata mrożona pasuje mi najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam lemoniade! to mój smak lata :-) faktycznie brakuje tylko świeżej mięty :-))

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś nominowana do Liebster Award więcej informacji http://pikape.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś wyróżniona w liebster award na moim blogu info: http://agnieszkanet.blogspot.com/2013/09/niespodzianka.html

    Pozdrawiam i zapraszam do zabawy.

    Ps. zachęcam do obserwowania mojego bloga. Niebawem rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, jak ja dawno tu u Ciebie nie byłam! Tyle się tu dzieje!
    Super. Aż chce się pic!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajj czemu już nie piszesz :( wróć do nas! :(
    __________________________________
    http://testandwrite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię firmę Dafi!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu